info@eventstaff.be

+32 (0)2 280 42 72

Spa straat 30, 1000 Brussel, België

Neem contact met ons op

Een deel van

 

Professionele gastheren en vrouwen voor op

uw evenement

Alles wat u nodig heeft voor uw

evenement. Op één plaats.

Onze diensten

Event Staff stelt professionele gastheren en gastvrouwen ter beschikking, met ervaring in zowel het verwelkomen en inschrijven van deelnemers, het informeren en begeleiden van de gasten, alsook het beheren van de vestiaire.

Deze taken zijn gericht op conferenties. Ook krijgen wij regelmatig aanvragen voor tentoonstellingen en promotie-evenementen waar de taken enigszins verschillend zijn.

Onze meertalige medewerkers hebben oog voor detail en een professionele houding.

Gastheren/

Gastvrouwen

Event Staff voorziet u van het geschikte personeel voor uw evenement. Een eventmanager neemt de volledige logistiek van uw evenement voor zijn rekening: hij is de contactpersoon voor de locatie, de catering, het personeel ter plaatse, enz.

Onze eventmanagers zijn gespecialiseerd in het coördineren van allerhande evenementen, zij denken na over elk detail dat nodig is om van uw evenement een succes te maken. Ondertussen kunt u rekenen op hun expertise en genieten van uw evenement.

Eventmanagers

Event Staff biedt een selectie van professionele event-fotografen aan, om er zeker van te zijn dat alle momenten van het evenement worden vastgelegd.

Omdat een geweldig evenement onvergetelijk moet zijn, zorgen onze professionele fotografen ervoor dat de beste momenten in beeld worden gebracht en dat u wordt voorzien van hoogkwalitatieve foto's.

Fotografen

Om ervoor te zorgen dat uw deelnemers de inhoud en boodschap van uw conferentie niet vergeten, is het van belang om uw evenement samen te vatten in een goedgeschreven verslag. Wij voorzien u van een professionele memoschrijver die u een duidelijk overzicht geeft van de discussiepunten en de kernboodschap van uw evenement. Dit verslag kan vervolgens gedeeld worden met alle betrokkenen en zorgt ervoor dat uw boodschap nog lang na de dag van het evenement nazindert.

Nota's en Memo

 

Ervaren Gastheren en Gastvrouwen

Over ons

Uw evenement medewerkers zijn één van de eerste indrukken die uw gasten krijgen van uw evenement en/of merk. Zodra ze de zaal binnenkomen, verwachten uw deelnemers ontvangen te worden door een hartelijk en behulpzaam team.

 

Event Staff is een professioneel host en hostess agentschap gevestigd in België, dat een service op maat aanbiedt met zorgvuldig uitgekozen gastheren en gastvrouwen voor uw unieke evenementen en conferenties.

Wij zijn gevestigd in de Europese wijk van Brussel en bieden onze diensten aan over heel België. Onze meertalige en breed-inzetbare medewerkers zullen u voorzien van de ondersteuning die u nodig heeft voor uw evenement. Wij spreken de taal van u en uw klanten!

Ons team biedt management en ondersteuning voor uw evenementen: conferenties, congressen, promotie-evenementen, tentoonstellingen, professionele shows en beurzen.

Onze gastheren en gastvrouwen zullen instaan voor het vakkundig ontvangen en registreren van gasten, het communiceren van belangrijke informatie, het professioneel bijstaan van gasten en het beheren van de vestiaire, om maar enkele van de taken op te noemen.

Wij streven naar een uitstekende dienstverlening en hebben aandacht voor detail, dankzij ons veelzijdig en meertalig personeel. We zorgen voor een professionele werksfeer en een professioneel resultaat op uw evenement. Voorafgaand aan het evenement luisteren wij naar de wensen en de behoeften van uw organisatie, en zorgen wij ervoor dat alle elementen aan bod komen. Uw enige bekommernis op de dag van het evenement, is om quality time spenderen met uw deelnemers.

 
 

Was onze klanten over ons zeggen

Referenties

We hebben het personeel in werking gezien op tal van evenementen (allemaal uiteenlopend qua concept), en we kunnen met zekerheid stellen dat ze zeer bekwaam zijn; ze regelen alle organisatorische aspecten van uw event en laten geen enkele steek vallen. Hierdoor wordt het werk altijd optimaal uitgevoerd.

Mikael Conny Svensson,

Hoofd Overheidszaken & Overheidsbeleid, Mastercard Europe

Het hostess agentschap dat ons hielp op onze jaarlijkse top in 2016 bestond uit zeer gekwalificeerd personeel. Doorheen de dag hebben zij een uitstekende professionaliteit getoond, zonder de focus te verliezen tijdens het evenement, en altijd gemotiveerd om de goede afloop van alle conferentiesessies te garanderen. Ik kan dit team aanbevelen aan iedereen die een groot of klein evenement organiseert.

Raymond Frenken,

Hoofd Communicatie,

European Banking Federation

We hebben twee jaar op rij ons evenement georganiseerd met het team en we waren altijd ontzettend tevreden van de opkomst. Onze wens was om ons evenement toe te vertrouwen aan een professioneel en ervaren team van medewerkers en zij voldeden ongetwijfeld aan onze verwachtingen.

Judith Hardt,

Gedelegeerd bestuurder,

Swiss Finance Council

Dankzij de steun van het team liep alles van een leien dakje op ons evenement.

De ondersteuning en service van de hostesses tijdens ons evenement zorgde ervoor dat de organisatie zeer soepel verliep. Hun ervaring en professionaliteit in de omgang met gasten en sprekers werd enorm op prijs gesteld. Ze werkten goed samen met elkaar en met onze medewerkers ter plaatse. De communicatie met het team van 4 personen verliep zeer vlot, omdat we één aanspreekpunt hadden, de 'hoofdgastvrouw', die vervolgens alle informatie doorgaf aan het team. We kijken er naar uit om met Event Staff samen te werken voor onze volgende evenementen.

Krista Walsh,

EU-Directeur Communicatie & Duurzaamheidszaken, Volvo Group

Geschikt personeel voor uw unieke events

Een gepersonaliseerde offerte voor uw evenement

Als het aan onze gastvrouwen is om de beste eerste indruk achter te laten bij uw gasten, is het ons doel om een uitstekende eerste indruk bij u te maken. Bij het invullen van onderstaand formulier ontvangt u een gratis offerte met een schatting van de kostprijs van onze diensten voor uw evenement!